شرکت برق صنعت سالار

شرکت برق صنعت سالار؛ شرکتی با سابقه در زمینه یراق آلات شبکه

4 ساعت قبل معرفی محصولات صنعت برق 163 بازدید

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت یراق آلات شبکه برق، برند و شرکت سازنده آن یراق آلات است. شرکت برق صنعت سالار یکی از شرکت‌های داخلی است که سابقه زیادی در تولید و عرضه انواع یراق آلات شبکه‌های انتقال برق به بازار کشور داشته و محصولات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت برق صنعت سالار پرداخته و برخی از مهم‌ترین افتخارات این شرکت با سابقه داخلی را بیان کنیم.

راهنمای خرید لوله و اتصالات فلکسی برق

راهنمای خرید لوله و اتصالات فلکسی برق

5 ساعت قبل راهنمای خرید 215 بازدید

یکی دیگر از پراستفاده‌ترین تجهیزات در صنعت ساختمانی لوله فلکسی برق است؛ این لوله از انعطاف‌پذیری و استحکام خیلی خوبی برخوردار است و وظیفه‌اش محافظت از سیم و کابل در برابر عوامل بیرونی است. به طور معمول در لوله فلکسی برق از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود که این باعث می‌شود لوله در برابر هرگونه رطوبت و سایش مقاومت خوبی داشته باشد. لوله های فلکسی برق در سایز های ۴، ۶، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ تولید می‌شوند. ما در این مطلب از «تکه کابل» قصد داریم تا راهنمای خرید لوله و اتصالات فلکسی برق را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چرا لامپ ال ای دی بخریم؛ بررسی مهم‌ترین دلایل خرید

5 ساعت قبل معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق 181 بازدید

لامپ ال ای دی چیست و خرید آن می‌تواند چه مزیت‌هایی برای ما داشته باشد؟ به نظر شما چرا لامپ ال ای دی بخریم؟ لامپ منبع روشنایی مصنوعی بوده که انواع مختلفی دارد؛ یکی از پرطرفدارترینِ نوعِ لامپ‌ها، ال ای دی است. فناوری ال ای موجب کاهش مصرف انرژی و به تبع آن، صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. در ادامه این راهنما قصد داریم دلایلی که موجب می‌شود این لامپ‌ها انتخاب خوبی باشند را مورد بررسی قرار دهیم.

لامپ

لامپ چیست؛ معرفی لامپ و انواع آن

5 ساعت قبل راهنمای خرید / معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / راهنمای تکه کابل / معرفی محصولات صنعت برق 269 بازدید

آیا می‌دانید لامپ چیست و انواع مختلف آن چه خصوصیات و تفاوت‌هایی با هم دیگر دارند؟ به نظر شما بهترین لامپ به عنوان یک منبع روشنایی کدام است؟‌ لامپ‌ها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات نوری به حساب می‌آیند که می‌توان با کمک آن‌ها روشنایی یک فضای خاص را تأمین کرد. در ادامه این راهنما قصد داریم به معرفی انواع لامپ بپردازیم. با ما همراه باشید.

فیوز مینیاتوری برق

فیوز مینیاتوری برق؛ معرفی، انواع و نحوه نصب

5 ساعت قبل راهنمای خرید / معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / آموزش در صنعت برق 337 بازدید

آیا می‌دانید فیوز مینیاتوری برق چیست و چه انواعی دارد؟ فیوز مینیاتوری یکی از مهم‌ترین تجهیزات حفاظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه به شمار آمده که هم در تابلوهای صنعتی و هم در جعبه فیوز خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این راهنما ضمن معرفی این فیوز، به بررسی انواع آن نیز خواهیم پرداخت؛ لذا از شما دعوت می‌کنیم که تا انتها همراه ما باشید.

کولاین

کولر گازی کولاین؛ مشخصات

4 روز قبل آموزش در صنعت برق 3807 بازدید

کولاین یکی از برندهای معتبر آمریکایی تولیدکننده انواع دستگاه‌های خنک‌کننده بوده که کولر گازی از جمله محصولات معروف و پرکاربرد آن است.

محافظ سرقت کولر گازی

محافظ سرقت کولر گازی؛ کاربرد و چگونگی نصب محافظ

4 روز قبل علم و تکنولوژی در صنایع برق و مخابرات 1908 بازدید

یکی از اتفاقات ناهنجاری که گاها رخ می‌دهد، سرقت کولر گازی و یا سرقت قطعات کولر گازی است. برای جلوگیری و اجتناب از بروز چنین اتفاقی، متخصصان و تعمیرکاران وسیله‌ای کاربردی با نام محافظ سرقت کولر گازی و یا محافظ ضدسرقت کولر گازی را ساخته‌اند که از بروز سرقت کولر گازی و اجزای داخلی آن جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی محافظ کولر گازی پرداخته و چگونگی نصب محافظ را بیان کنیم.

تشخیص برق دزدی کنتور برق

بهترین روش تشخیص برق دزدی کنتور برق چیست؟

4 روز قبل آموزش در صنعت برق / ایمنی و بهداشت حرفه ای در صنعت برق ومخابرات(HSE) 8490 بازدید

آیا می‌دانید منظور از برق دزدی چیست؟ بهترین روش برای تشخیص برق دزدی کنتور برق کدام است؟ در حالت کلی منظور از برق دزدی انجام اموری بوده که در پی آن کاربران به صورت غیر مجاز و غیر قانونی از برق استفاده می‌کنند.

بورس کولر آبی تهران

بورس کولر آبی تهران کجاست؟

4 روز قبل معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق 3406 بازدید

در بورس کولر آبی تهران امکان خرید انواع کولرهای آبی، انواع قطعات کولرهای آبی و انواع برندهای کولرهای آبی وجود داشته و می‌توانید به‌صورت تکی یا عمده اقدام به خرید محصول موردنظرتان کنید.

سیم برق ضبط ماشین

هر آنچه که باید درباره سیم برق ضبط ماشین بدانید!

4 روز قبل راهنمای خرید سیم و کابل / معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق 4188 بازدید

آیا می‌دانید سیم برق ضبط ماشین در سیستم سیم کشی خودرو کدام است؟ با فرآیند نصب ضبط ماشین آشنایی دارید؟ ضبط ماشین یکی از اصلی‌ترین آپشن‌هایی بوده که در خودروها وجود دارد و برای این که کار کند، لازم است به درستی نصب شده باشد. در ادامه این راهنما در طی بررسی مراحل نصب ضبط ماشین با سیم‌کشی این بخش از خودرو نیز آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.